Saturday, August 28, 2010

AKU KEMBALI DGN AMARAH!

hai tawan2...
'i'm back yooww..!!"
sbnr nyer aku tulis balik nie sbb aku tgh btol2 mara kt seseorang..
sakit glerr hati aku nie...

dah lar 1 klas,
1 group plak tue,
cbe lar ade 1 perasaan hormat sikit..
maksud aku,
kite nie 1 group, jd hormat lar cara org lain bekerja..

nie tidak perangai mcm 'F'
sumpah sebijik!!
klu ko wat keje sorang2,
aku pn xksah n xnk amik tau pun..
masalah skrang, ko tue group ngan aku!
dah lar aku yg buat banyak, tue pn ko xreti nk bersyukur lagi!

ko nk aku cter ke hal nie kt refleksi aku hah??
biar ko dpt markah rendah!
mcm2 alasan ko bg kt aku!
asal aku leh wat bnyk n leh siap dan ko plak just wat 1 tajuk jer tp amik mase yg lame gler tok siapkan???
pastu bg alasan yg mmg mcm 'B' kt aku!!
ko ngat aku nk dngr ker alasan ko?
hah!!!

mcm aku sorang jer yg serius gler nk wat keje nie!!
klu ko xnk wat, ko leh kuar dr group aku n wat lar keje sorang2!!
aku nk tgk ko leh siapkan ke x!!

skang nie aku nk tgk muke ko pn naik menyampah tahap gaban ko tau x!!
klu aku gelak pn tue sume pure2 jer..!!!
aku tahan jer ngan perangai ko tue!!
jgn smpi tahap kesabaran aku hilang!!
mmg MAMPOOOSSS ko!!!
ko jgn sekali-kali CABAR jiwa aku!!
aku xsuker stress ble wat keje!!
so jgn crk psl dgn aku!!

menyesal aku group ngan ko!!
klu aku tau better aku wat sorang2!!
aku pn ade hal aku gak, tp aku leh jer siapkan sume!!
ko jgn nk pikir diri ko jer!!

aku tau ko maybe akan ckp aku nie kalut,
tp tue cara aku bekerja!!
so tolong ade 1 perasaan hormat ckit!!
k??

xkan tue pn nk ajar hah??
ko nie bkn bodoh!
tp kadang2 ko mmg BANGANG!!
mmg aku tgh geram gler sbb aku dh lame thn!!
slame nie aku diam!!

aku wat cm nie sbb aku xsker wat keje terlalu lewat.
dh lar asigment subjek nie ssh!
ko bley plak nk amik mudah jer!!
SUMPAH!
lpz nie aku xnk lg dh group ngan ko!!

aku pn ade jer kwn nk jmp, nk buke pose ngan kwn, nk jmp nenek, nk jmp hantu setan,
bley je siap keje aku!!
asal ko xleh hah???

sng cter sbb ko xreti nk hormat atau pikir org lain!!
ko nk org ikut cara ko jer!!
mcm ko HEBAT sgt!!

pttnyer klu dh keje berkumpulan,
ko ptt ade perasaan nk ikut cara org tue bekerja sbb nie group bkn sorang2!!
barular org akan hormat cara ko bekerja!!
terus terang aku cakap aku makin meluat nk tgk ko lg dah!
rase mcm nk LUDAH jer kt muke ko!!!

sorie..
cara aku KEMBALI mmg trok ngan bhs aku yg mmg menunjukkan aku tgh marah!!
tp aku mmg dh xthn!!

n aku nk says thanks gak kt bdak yg wat aku mara nie,
sbb ape?
sbb die dh wat aku kembali semula untuk tulis dlm blog aku!
TERIMA KASIH!!!

No comments:

Post a Comment