Sunday, March 27, 2011

TERIMA KASIH~~~~





aku mmg xkan lupa perasaan nie smpai bila2..
aku syg perasaan nie..
buat petama kali aku merasakan perasaan ini sgt bermakna..
dan klu boley aku nk rase perasaan nie smpai bile2...

mereka dh ubah diri aku,
dlu aku xsker,
tp skrang,
aku nk kembali ke mase itu semula..
"cikgu rindu kamu semua......"

terima kasih sbb pnggil syer cikgu,
terima kasih krn menghargai cikgu,
terima kasih krn menghormati cikgu,
terima kasih sgt2...

xterbalas apa yg awk semua dh lakukan terhadap cikgu..
cikgu harap satu hari nnt kita akan bertemu semula..
berat hati aku nk tnggal kan mereka..
walaupun hanya seminggu, tapi aku rase mcm dh knal mereka dah lama..
aku cuma berharap mereka akn berjaya dgn kehidupan mereka...

itu sahaja permintaan seorang seorang guru~~

terima kasih sayang.. :)




No comments:

Post a Comment