Monday, October 11, 2010

Aku Pompuan Degil

tue lar .
org dh kate jgn .
tp aku nk sgt ikut kepale .
kan dh sakit .

skang nie nie bdan dh lemah .
sbb ape ?
sbb gastrik dh makin trok !
darah pun jatuh !

tue lar makan yg pedas2 lagi !
tp sbnrnyer tue lar kehidupan .
dan itu jgaklah yg menaikkan selera .
tp skang rasenyer dh nk berwaspada .

dulu leh amik segemgam cili api .
tp skang sebijik pun xleh .
skang nie klu mkn yg ada lada sulah pun dh rase sakit .
atoiyaiii !!

tp dh name pun lumrah aku sbg pompuan yg degil ,
aku rase bnd nie kjap jer .
lpz baik nnt , mau aku telan lgi due gemgam cili api .
nk wat cm ner .
ssh nk berpisah .
life men !

rasenyer setiap kali nk mkn mmg kene ade konsultan .
klu xde , mmg aku pulun yg pedas .
lpz tue habislar .
agak nyer masuk hospital lar aku pastu .

time kasih abah , sbb bwk nana g klinik .
syg abah .
time kasih mama sbb amik berat .
syg mama .
syg abah n mama smpai kiamat !
n thanks to my rumate n her bf sbb tlg aku .
klu dorang xde agaknyer dh mati beku aku kt bilik nie sbb xmkn .

THANKS...~~~~ :)

No comments:

Post a Comment