Sunday, October 10, 2010

Perkara Sebenar

hari nie ,
aku nk bgtau perkara sebenar .
siapa DIA yg aku maksudkan .

rmai yg tanya .
dr kwn mktb hinggalah ke kwn lame .
jd aku amik keputusan untuk berterus terang .
kerna ada yg salah anggap .

sbnrnyer die yg aku mksudkan bkn kwn mktb, kwn sekolah , kwn plkn ,
tp die kwn yg aku knal secara kebetulan .
kami pernah berjumpe dan pernah bersembang .
DIA tnggl dkat dgn rumah aku .
kami sebaye .

pade aku ,
DIA baik , ramah , dan suke wat aku happy .
aku penah sker DIA dulu .
tp aku pendam .
sbb aku sygkan nilai kwn .
xde sape pun yg tahu .

pertama kali aku sker die ,
waktu tue aku tingkatan 4 .
sbb aku sker DIA waktu tue sbb ,
DIA wat aku bahgie .
tp ,
aku tahu ,
tue sume x bnar .
jd ,
aku lupekn perasaan aku .

perasaan nie dtg balik sbb aku terserempak dgn DIA .
nk tegur salah , xtegur salah .
skali lg DIA wat aku bahgie .
sjak kebelakangan nie ,
aku slalu balik .
sbb tue lar aku terserempak ngan DIA .
maybe takdir .
aku pun xpasti .

aku xdpt nk bgtau name DIA ,
sbbkn hal2 yg tertentu .
jd aku harap xde yg salah sangka .
yg kwn ttp akn jd kwn aku sampai aku mati .

dan maafkn aku wahai DIA ,
sbb nk lupekan KO ,
aku xdpt nk balas msj , panggilan dan sbginyer .
bkn aku sombong ,
tp tok kebaikan kite .

SORRY....~~~~~~

No comments:

Post a Comment