Monday, May 24, 2010

AYAT-AYAT CINTA

hari dah larut pagi...
tp aku masih terjage.....
hati aku rase len mcm jer mlm nie....
nk kate gelisah x.... nervous lg lar x......
xtau mcm mane nk ckp....

skang nie aku tgh lyn lagu baru SYAHIR AF8...
KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN....

bile dgr lagu nie...
automatic aku teringat si die....
"apakah kita akan temu kebahagiaan dalam perpisahan"

tuelah rangkap yg aku akn fikirkan setiap kali aku teringat kan die...
aku xtau mcm mane nk luahkan perasaan nie pada die.....

aku takut....~~~~
aku takut hbngan kami yg selama nie rapat nie akan hilang mekarnya....
dek kerana sebuah perasaan yg xsepatutnya hadir ini....

namun aku hanya insan biasa....
aku xpenah minx perasaan nie timbul....
nie takdir dan ujian ALLAH tok aku....
aku sndr xnk sume nie terjadi....

sbb tular aku rela diamkan diri nie..
walaupun hati aku sbnrnyer dh xsanggup nk tahan sume nie....

sakit!
sakit sgt......~~~~~
aku xmampu.....~~~~

dosakah aku menyintaimu...?
dosakah aku mengharap cintamu...?
dosakah aku memandang cintamu...?
dosakah aku...?

Terlalu lama ku pendam
Semua rasa ini padamu
Kini ku sudah tak tahan
Ku ingin kau tau semua..
Aku lebih dulu mencintaimu
Aku lebih dulu mengenalmu
Bukannya dia..
Cinta itu harus diungkapkan
Cinta itu harus memiliki
Tak kan kulepaskan dirimu
Memang tinggi egoku
Namun.. ingin ku miliki dirimu..
Demi cinta yang t`lah lama ku pendam
Demi mengganti semua pengorbanan
Yang t`lah ku lakukan untukmu
Kau harus jadi milikku..




cinta ku sudah lama tumbuh atas namanya,
sekian hari...sekian waktu...
namanya tetap berdegup bersama jantung yang berdetak..
mengingatnya membawa ku melambung tinggi ke angkasa...
tahukah kau....
apa ini yang disebut cinta..
atau kah hanya sebuah angan kosong
yang terukir atas nama cinta....

LUAHAN HATI: AKUGADISPEMALU


No comments:

Post a Comment