Thursday, May 20, 2010

DIA DAN SAYA




skang aku tgh lepak melepak dlm bilik smbil lyn LAGU HINDUSTAN....

tetibe kuar satu lagu yg buatkan aku teringat kt seseorang.....
pd aku die SPECIAL.... :)

aku teringat mase mule2 perkenalan kami....~~~

mmg INDAH.....
pijak semut pun x mati,
bau taik pun wangi.....

aku knal die kt PUTRAJAYA..
mase tue kami ade sambutan HARI KEMERDEKAAN.....
bulan pose lak tue....
maklumlar iman xkuat...
tros nk try....!!!

(nie bkn AKUGADISPEMALU... nie AKUGADISGATAL!!!)

die pun oke nk berkwn ngan aku....
yg plg best mase tue die kate aku nie comel cam HAMTARO...!!!


wow!
syok habiz aku mase tue.....
tp aku ngan die just msj2 besa jer....
aku xbranie nk tgur die....
klu terserempak mst tgk lantai.....
xtau knape????
maybe die mmg ade AURA.....!

ksah aku berakhir slpas aku mengambil risiko yg teramat bahaya sbnrnyer....
dgn meluahkan segala perasaan aku pada die....
melalui surat bai....!!
mmg malu bile dipikirkan balik.....
tp nk wat cm ner,,, aku mase 2 pikiran lom MATANG lagi.... mmg lar gelojoh sket.....
tp skang aku dh oke...
mmg lar aku masih lg xleh lupe kan die sepenuhnyer...
tp aku akan cube....
"KALAU ADE JODOH XKEMANA"
prinsip tue lar yg aku pgg smpai skrang lpz peristiwa pasrah tue.....
emmm...~~~~
maybe dh nasib badan.....
maybe aku terlalu mendesak sgt kot...
tp kami still kawan...
cume....,,
aku nk die tau yg aku dh lupekan sume prasaan aku kat die.....
aku just nk die tegur aku mcm seorang kwn jer....
even kami still kwn...
kami xpenah betegur...
aku malu....
klu lah die bace blog aku nie...
aku nk die tau yg anggap die sbgi seorang KAWAN sahaja....!
xlebey xkurang...
n aku nk minx maaf kt die klu cara aku dulu agak mendesak die....
sorie SENPAI...~~~



tetibe aku terfikir..~~
nie mungkin BALASAN tok aku coz bile aku suke kt org, org xnk aku...
ble org sker kt aku, aku plak yg xnk org....
n yg plg penting... untuk menjalinkan stiap hbngan... jgn lar terlalu rushing sgt...
pikir abz2 dulu... br wat kptsn....
"JGN IKUT KATA HATI, NANTI BADAN BINASA"

so the solution is....!!!!!

jgn terlalu cepat dlm perhbngan....
n bile ade org yg nk berkenelan ngan kite,,, kiter cbe knal hati budi die dulu....
kemudian br lah fikir berapa kali nk pikir pun,,,,,
same ade nk trime atau x.....

faham?????????

sabar jer lar wahai AkUgAdIsPeMaLu.... :(






No comments:

Post a Comment